خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فعالیت جناحی ندارد/ رسانه های حق، فریادگر مظلومیت غزه قهرمان باشند 

حجت الاسلام شهسواری ضمن بیان این نکته که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نگاه جناحی و سیاسی ندارد، از رسانه خواست تا با قلم خود فریادگر مظلومیت غزه قهرمان باشند.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۴۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین؛

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات این شورا برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی بیان کرد: رسالت خبرنگاری رسالت سنگینی است و حوادثی که ماندگار شدند به دلیل وجود خبرنگاران است. امروز اتفاقاتی که در غزه قهرمان افتاده نباید مغفول بماند، گرچه سعی و تلاش دشمن همواره این است که این حادثه غمبار که شاهد هستیم طی ده ماه گذشته زنان و کودکان بی گناه و مظلومانه به شهادت می رسند، رسانه ای نشود اما رسانه های حق، باید فریادگر این مظلومیت غزه قهرمان باشند.

 

وی گفت: خبرنگاران امروز باید تصویرگر نماد رهبر انقلاب باشند. وقتی رهبر انقلاب بر پیکر رهبر حماس نماز خواندند، نمادی از وحدت در مقابل دیدگان جهانیان ایجاد شد که کمتر به آن پرداخته شده است.اگر به دنبال وحدت هستیم و می خواهیم وحدت عملی را به جامعه مسلمان نشان دهیم همین نمازی است که رهبر انقلاب بر پیکر شهید هنیه خواندند مصداق وحدت عملی است.

 

خبرنگاران بازوان پرتوان اطلاع رسانی در تمام عرصه ها هستند

 

حجت الاسلام شهسواری در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با فرمان تاریخی امام راحل اظهار کرد: دوازدهم مردادماه سالروز فرمان تا یخی امام راحل در تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. هر سازمان دولتی در ذیل خود برنامه هایی را تبیین می کند. امام راحل در بدو انقلاب اسلامی یکسری نهادهایی را تأسیس کردند و در ادامه نهادسازی که در اوایل انقلاب توسط ایشان ایجاد شد، شاهد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودیم که نقش مهمی در هماهنگی و سامان دهی و راه اندازی و مدیریت برنامه ها و راهپیمایی ها و مناسبت های که در جهت پاسداشت آرمان های انقلاب اسلامی است، دارد.

 

این مسوول در ادامه عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یکی از نهادهای مولود انقلاب است که بر اساس فرمان امام خمینی(ره) در سال 59 تشکیل شد و امسال چهل و چهارمین سال تاسیس این نهاد است و شورای هماهنگی در طول این 44 سال در صراط مستقیم انقلاب و رهبری قرار گرفته است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: شورای هماهنگی یک نهاد غیردولتی است که هرگز وابسته به دولت ها نبوده و هرگز جناحی عمل نکرده و فراجناحی بوده و در هر برهه ای که برای انقلاب احساس تکلیف کرده به طور جدی ورود کرده است.

 

وی افزود: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ابتکار عملی که به خرج داد در مورد غزه با برپایی تجمعاتی که انجام شد راهپیمایی جمعه های خشم بعداز نمازهای جمعه در سراسر کشور بود‌. این راهپیمایی ها که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام می شود کوچکترین کاری است که در حمایت از مردم غزه در این مدت انجام دادیم و با توجه به محدودیت ها و شرایط در خصوص حضور در غزه، این راهپیمایی ها به نوعی حمایت ما از مردم مظلوم غزه و محکومیت کشتار مردم غزه می باشد.

 

حجت الاسلام شهسواری یادآور شد: حمایت عمومی از مردم مظلوم غزه منحصر به ایران اسلامی نیست بلکه شاهد هستیم که در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی مردان و زنان آزاده جهان راهپیمایی های گسترده ای دارند. اگر یک روز را امام راحل در حمایت از مردم فلسطین بعنوان روز قدس اعلام کرده این روز امروز جهانی شده و همه اقصی نقاط عالم فریادگر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه با اشاره به رذالت استکبار جهانی در به شهادت رساندن شهید هنیه در تهران بیان کرد: مهمان کشی رژیم غاصب اسراییل در تهران با ترور ناجوانمردانه رهبر حماس انجام شد و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که ما خونخواه میهمان خواهیم بود. امیدواریم این انتقام تحقق یابد تا همه عالم بفهمد که انقلاب اسلامی محکم پای مواضع خود ایستاده است.

 

وی گفت: دشمن هر زمان در میدان کم آورد به ترور روی آورد و ترور هم کار افراد ترسو است که کاری از پیش نمی برند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان گفت: بر اساس برنامه های تقویمی و مناسبتی 24 عنوان برنامه از 12 فروردین روز جمهوری اسلامی شروع می شود تا 22 بهمن و در طول این مناسبتها نیز بر اساس موضوعات جامعه، عناوین برنامه های شورای هماهنگی است. همچنان که تاکنون تعداد 15 جمعه خشم در استان قزوین برگزار شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار